سئو در وردپرس

سئوی اولیه خود را درست انجام دهید به طور کلی، سئو در وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا ی بسیار بهینه شده است. مبتدیان می توانند خیلی سریع با سئو وردپرس شروع کنند. با این اوصاف، می ‌توانید چند کار را با سئو ی وردپرس انجام دهید تا شانس رتبه ‌بندی خود را افزایش دهید، گردش کار خود را اصلاح کنید و مطمئن شوید که وب ‌سایت شما کاملا بهینه شده است.

 با قرار دادن تنظیمات اولیه صحیح و به کارگیری چند تکنیک ساده، می توانید اطمینان حاصل کنید که پایه محکمی برای ساختن دارید.

 

سئو در وردپرس

 سلامت سایت خود را بررسی کنید

 قبل از این که هر گونه تغییری در سایت خود ایجاد کنید، خوب است ببینید در حال حاضردر چه مرحله ای از سئو در وردپرس هستید. از خود بپرسید:

سایت های شما با چه سخت افزار و نرم افزاری اجرا می شوند؟  برنامه میزبانی شما چیست؟  آیا از یک ارائه دهنده میزبانی مشترک با بودجه استفاده می کنید یا روی یک برنامه میزبانی اختصاصی در یک میزبان وب معروف سرمایه گذاری کرده اید که سرورهای خود را با وردپرس تنظیم کرده است؟

 برای اطلاع از آن چه در پشت صحنه سایت شما می گذرد، می توانید به بخش سلامت سایت در وردپرس مراجعه کنید. همچنین، می ‌توانید افزونه بررسی سلامت را نصب کنید.  این افزونه بینش های فنی زیادی را به شما می دهد و به شما کمک می کند اطلاعاتی را به دست آورید که طرف های خارجی می توانند از آن ها استفاده کنند.

استفاده از هاست مناسب و سئو در وردپرس

طبق صفحه الزامات فنی وردپرس، برنامه میزبانی پیشنهادی برای اجرای سئو در وردپرس باید شامل نسخه مدرن PHP ، MySQL یا MariaDB  و پشتیبانی از HTTPS باشد. امکان کار با نرم افزار سرور قدیمی وجود دارد، اما توصیه نمی شود.  اگر سلامت سایت خود را بررسی کنید، می توانید جزئیات فنی نصب خود را مشاهده کنید.

 به یاد داشته باشید، پرداخت برای میزبانی خوب وردپرس سود سودآوری دارد. ارتقا ی برنامه میزبانی یکی از ساده ترین پیشرفت هایی است که می توانید انجام دهید. برای آموزش موارد بیشتر با وب سیکس درتماس باشید و از طریق منو ها اقدام نمایید.

به نسخه اخیر PHP  ارتقا دهید و سئو در وردپرس

 در حالی که اعداد به سرعت در حال کاهش هستند، بسیاری از سایت‌های وردپرس هنوز با نسخه‌های قدیمی PHP  کار می ‌کنند. یک نگاه به آمار وردپرس نشان می ‌دهد که برخی از سایت‌ ها هنوز در سری پنج ‌گانه با نسخه PHP  اجرا می ‌شوند، در حالی که PHP 8.0  و بالا تر برای سال‌ ها در دسترس بوده است. این نسخه ‌های قدیمی PHP  دیگر اصلاحات امنیتی دریافت نمی ‌کنند و بنابراین به طور فزاینده‌ ای در برابر حملات آسیب‌پذیر هستند.

برای ارائه خدمات سئو در وردپرس با وب سیکس در تماس باشید. خوشبختانه، تیم وردپرس پشتیبانی از هر چیزی قدیمی تر از PHP 5.6.20  را قطع کرده است. امروزه این پروژه اجرا ی وردپرس را با حداقل PHP 7.4  توصیه می کند.

 بنابراین، یکی از مهم ترین کارها یی که می توانید برای بهبود عملکرد و امنیت سایت خود  و در نتیجه سئوی وردپرس خود  انجام دهید، ارتقای محیط میزبانی خود به نسخه مدرن PHP  است.

 مزایای ارتقای PHP و سئو در وردپرس

 PHP 7+ افزایش سرعت باورنکردنی را ارائه می دهد.

 بسیار کارآمد تر اجرا می شود، یعنی استرس کم تری روی سرور شما وجود دارد.

از موارد جدید استفاده کنید

بسیار امن است

آینده نگر است

 اکنون، این چیزی است که همه ما می خواهیم. اگر تنظیمات میزبانی فعلی خود را در بخش قبلی بررسی کرده باشید، ایده ای دارید که سایت شما اکنون روی چه چیزی اجرا می شود؟ اگر نرم افزار سرور قدیمی مانند PHP 5.5  را نشان می دهد، خوب است این را به روز کنید. با این حال، قبل از انجام این کار مراقبت ویژه ای داشته باشید. اگر مطمئن نیستید در حال انجام چه کاری هستید، کمک بخواهید به خصوص اگر مبتدی هستید که روی سئوی وردپرس خود کار می کنید بسیار دقت کنید.

مراحل به روز رسانی PHP و سئو در وردپرس

نسخه پشتیبانی بسیار مهم است

 بک آپ سایت خود را روی آن سرور نصب کنید.

 به طور کامل تست کنید تا ببینید آیا همه چیز به درستی کار می کند یا خیر.

 سایت زنده خود را با سئو در وردپرس ارتقا دهید اغلب اوقات، ارائه دهنده میزبانی شما می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

 وب سیکس به شما نشان می‌ دهد چگونه یک محیط آزمایشی برای سایت وردپرس خود تنظیم کنید. شرایطی در مورد مزایای به ‌روزرسانی نسخه PHP  و مواردی که هنگام انجام این کار باید در نظر بگیرید، دارد.

همیشه از SSL و HTTPS  استفاده می کنید؟

 پذیرش SSL دریافت URL HTTPS  و نماد قفل سبز در نوار URL مرورگر یک تاکتیک اختیاری در گذشته بود. مسلما بسیاری از سایت ها به سطح امنیتی اضافی که SSL  ارائه می دهد نیاز نداشتند.

 امروزه، نصب گواهینامه SSL  معتبر اجباری است موتور های جستجو ممکن است سایت ‌هایی را بدون گواهینامه‌ ها و تنظیمات SSL  معتبر «جریمه» کنند و/یا هشدارهایی را در کنار نتایج جستجوی خود نشان دهند.

کارشناس سئو وب سایت

تکنیک های سرعت بخشیدن و سئو در وردپرس

 بسیاری از تکنیک ‌های سرعت سایت و عملکرد مدرن به یک راه ‌اندازی معتبر  SSL/HTTPS  نیاز دارند. برای بهره ‌مندی از فناوری‌ های وب سریع ‌تر مانند HTTP/2  و HTTP/3  آینده، مرورگر هایی مانند Google Chrome و Firefox  باید وب‌ سایت دارای گواهینامه SSL  معتبر باشد.

 اگر می ‌خواهید به SSL  بروید و مطمئن شوید که سایت شما به درستی از طریق HTTPS ارائه می ‌شود، راهنمای مفیدی با نکات و ترفند هایی برای انتقال به HTTPS  داریم.  از نسخه 5.7، وردپرس دارای یک ابزار اساسی برای تشخیص و انتقال به HTTPS  آسان ‌تر است.

امروزه همه چیز به سرعت و کیفیت بستگی دارد برای بالا بردن فروش خود کافی است سئوی سایت های خود را به ما بسپارید و یا برای ایجاد یک سایت از ابتدا با ما در تماس باشید. برای آشنایی بیشتر با وب سیکس همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم و یا از طریق منو های سایت آموزش ها را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید