آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته

آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته

گاهی اوقات، درک آموزش های نوشتاری ممکن است کمی سخت باشد، زیرا مخاطبان کار بلد تر را هدف قرار می دهند. اگر با وردپرس یا به طور کلی در زمینه توسعه وب تازه کار هستید، این نوع از منابع واقعا می توانند شما را ناامید کنند. نگران نباشید آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته را می توانید با ویدیو های سایت وب سیکس کامل یاد بگیرید. اگر شروع به استفاده از یک آموزش می کنید و در درک آن مشکل دارید، ممکن است به سادگی مخاطبان پیشرفته تری را هدف قرار داده باشد ولی آموزش های ما برای همه ی گروه ها و افراد ساده است.

آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته

چگونه شروع به یادگیری کنیم؟

می توانید با بسیاری از آموزش‌ های رایگان وردپرس در سطح مبتدی که در دسترس است شروع کنید ولی اگر متوجه نشدید، نگران نباشید. تقریبا مطمئنا یک گزینه ساده تر برای درک وجود دارد که برای مبتدیان قرار می گیرد و آن هم تماس برای کمک و پشتیبانی آسان است. با آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته شرکت وب سیکس این مشکلات را نخواهید داشت.

دنبال کردن یک آموزش تازه شروع کار است. اگر سوالی داشته باشید یا با خطا مواجه شوید چه اتفاقی می افتد؟ شما بدون شک می خواهید کسی را برای کمک داشته باشید، ترجیحا سازنده آموزش وردپرس.

برخی از منابع آموزشی، مانند دوره های آنلاین، دسترسی آسان به سازنده را ارائه می دهند. می توانید از آن ها سؤال کنید و حتی از کارشناسان وب سیکس بخواهید کار شما را بررسی کنند.

 

فایل های قابل دانلود آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته

در حالی که به شدت ضروری نیست، آموزش هایی که فایل های قابل دانلود یا سایر مطالب را دارند قطعا می توانند مفید باشند. این ها شامل تصاویر و سایر فایل‌ های رسانه ‌ای، پلاگین ‌ها، تم ‌ها و تقریبا هر چیز دیگری است که می‌ توانید دانلود و در وب ‌سایت خود نصب کنید هستند.

دانلود آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته می تواند به شما کمک کند وب سایت خود را در زمان کمتری راه اندازی کنید. در نهایت فرمت منبع یادگیری وردپرس را در نظر بگیرید.

 

کدام فرمت یادگیری بهترین است؟

در نهایت، انتخاب با شماست. شما باید منبعی را انتخاب کنید که با سبک یادگیری شما مطابقت داشته باشد.  برخی افراد مستقیم بودن ویدیو را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر آن را بسیار وقت گیر می دانند و ترجیح می دهند مقاله ای را بخوانند. برخی دیگر توضیحات مکالمه یا بحث هایی را دوست دارند که موضوع خاصی را پوشش می دهند.

 

سیستم های صفحه ساز و آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته

گوتنبرگ یک سیستم صفحه ساز نسبتا جدید است که مستقیما در وردپرس پیاده سازی شده است. این آینده وردپرس است و بنابراین به سرعت در حال توسعه است. این به شما امکان می دهد صفحات و پست ها را در یک ویرایشگر بصری ایجاد کنید.

گوتنبرگ بر روی سیستمی از “بلوک ها” ساخته شده است، که بخش های کوچکی از محتوا هستند که می توانید برای ایجاد وب سایت خود اضافه کنید. ده‌ ها نوع بلوک مختلف از جمله پاراگراف، فهرست، تصاویر، ویدیو، رسانه‌های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر وجود دارد.

استفاده از این ابزار بسیار آسان است، اما یادگیری نحوه انجام وظایف خاص قطعا می تواند کمی در وقت شما صرفه جویی کند. با توجه به اینکه گوتنبرگ آینده وردپرس است، همچنین خوب است که در طول آموزش اولیه وردپرس خود نحوه آن را یاد بگیرید.

 

مهارتهای فنی آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته

این شش مورد آخر برای یادگیری وردپرس لازم نیست. با این حال، دانستن آن ها بدون شک مفید هستند و می توانند به شما در اصلاح فایل های وردپرس، سفارشی سازی سایت خود و افزایش بهره وری کلی کمک کنند. اگر زمان و تمایل به یادگیری دارید، دانستن آن ها بسیار مفید است.

به طور خلاصه، HTML زبان رایانه ای است که به شما امکان می دهد ساختار وب سایت خود را مرتب کنید.  به عنوان مثال، اضافه کردن سرفصل ها، پاراگراف ها، نقل قول ها و موارد دیگر.

HTML به شکل زیر است، با  <p> که مخفف پاراگراف است:

در حالی که برای استفاده از وردپرس نیازی به دانستن آن نیست، یادگیری HTML هم آسان است و هم برای هر پروژه وب سایتی بسیار مفید است، زیرا پایه و اساس هر صفحه وب در اینترنت است.

 

CSS و آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته

برای اعمال سبک ها یا طرح ها در کد HTML استفاده می شود. برای مثال اگر می خواهید رنگ فونت را تغییر دهید، باید از CSS استفاده کنید. می‌توانید از CSS برای تغییر هر جنبه ‌ای از طراحی، رنگ‌ها، طرح‌ بندی و هر چیزی که در صفحه می ‌بینید استفاده کنید. P به این معنی است که کد روی عنصر پاراگراف اعمال می‌شود، در حالی که نشان می دهد که فونت می تواند تنظیم شود.

همانند HTML، برای استفاده از وردپرس نیازی به درک CSS نیست. با این حال، حتی دانش ابتدایی CSS می تواند بسیار مفید باشد، به خصوص اگر می خواهید طراحی وب سایت خود را سفارشی سازی کنید.

 

جاوا اسکریپت و آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته

جاوا اسکریپت که اغلب به عنوان JS شناخته می شود، یک زبان برنامه نویسی واقعی است، برخلاف HTML یا CSS که زبان های نشانه گذاری هستند.  تفاوت این است که با زبان های برنامه نویسی می توانید متغیرها، توابع و فرآیند های دیگری ایجاد کنید.

جاوا اسکریپت برای افزودن عناصر پویا و تعاملی به وب سایت شما استفاده می شود.  به عنوان مثال، تصاویر تعاملی، بازی های مرورگر، انیمیشن ها و پخش فایل های رسانه ای.

در حالی که برای استفاده از وردپرس نیازی به دانستن جاوا اسکریپت ندارید، دانستن اصول اولیه مفید است. در بیشتر موارد، می توانید از جاوا اسکریپت به سادگی با کپی و چسباندن کد استفاده کنید. با این حال، اگر می خواهید شخصی سازی های خاصی را به تنهایی انجام دهید، دانستن نحوه کار JS قطعا مفید است.

 

PHP و آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته

در نهایت، PHP یکی دیگر از زبان های برنامه نویسی واقعی است که ممکن است بخواهید آن را یاد بگیرید. خود وردپرس تا حد زیادی به زبان PHP نوشته شده است و ساختار صفحات و نوشته ها با کد PHP تسهیل می شود.

در اینجا نمونه ای از کدهای پی اچ پی آورده شده است. یک بیانیه if تنظیم می ‌کند که در صورت رعایت شرایط خاص، کد را اجرا می‌کند.

باز هم، یادگیری PHP ضروری نیست، اما حتی دانستن اصول اولیه می تواند به شما کمک کند سفارشی سازی های جزئی اضافه کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید نحوه بارگذاری یک صفحه یا پست را تغییر دهید، می توانید از کد PHP برای این کار استفاده کنید.

برای آشنایی بیشتر با آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته می توانید با وب سیکس همراه باشید و ویدیو های خود را از طریق سایت سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید