قیمت سئو وب سایت

برای این که با قیمت سئو سایت بیشتر با خبر شوید با وب سیکس در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند. پس از این که یک وب سایت ایجاد می شود مهم ترین بخش دیده شدن است. با استفاده از آموزش های وب سیکس می توانید وب سایت خود را بر روی صفحه های اول ببینید. تعداد کلمات مهمی که می خواهید با آن ها از طریق گوگل شناسایی شوید بسیار در قیمت تاثیر گذار است.

قیمت سئو سایت

بهینه سازی در صفحه

 باید تعدادی کلمه کلیدی را در نظر داشته باشید و پس از آن از این کلمات در متن استفاده کنید. هر صفحه در سایت شما باید یک اصطلاح اصلی و یک “سبدی” از اصطلاحات مرتبط را هدف قرار دهد. قیمت سئو سایت با این کلمات متفاوت خواهد بود.

در ادامه بیایید به چند عنصر اساسی و حیاتی در صفحه نگاه کنیم که می‌ خواهید در حین فکر کردن در مورد نحوه هدایت ترافیک موتورهای جستجو به وب‌ سایت خود بدانید.

 برچسب های عنوان و قیمت سئو سایت

 در حالی که گوگل در تلاش است تا معنا ی واقعی یک صفحه را بهتر درک کند و تاکید بر استفاده کردن از کلمات کلیدی، از جمله اصطلاحات مرتبط که می ‌خواهید در صفحات خود نیزرتبه ‌بندی کنید، همچنان ارزشمند است و تاثیرگذارترین جایی که می توانید کلمه کلیدی خود را قرار دهید، برچسب عنوان صفحه شما است. قیمت سئو سایت بر اساس مطالب و کلمات مشخص می شود.

 برچسب عنوان، عنوان اصلی صفحه شما نیست. عنوانی که در صفحه می بینید معمولاً یک عنصر HTML H1  یا احتمالا H2  است.  تگ عنوان همان چیزی است که می توانید در بالای مرورگر خود ببینید و با کد منبع صفحه شما در یک تگ متا پر شده است.

تگ ها و قیمت سئو سایت

طول تگ عنوانی که Google  نشان می‌دهد متفاوت خواهد بود (بر اساس پیکسل‌ها است، نه تعداد کاراکترها) اما به طور کلی 55 تا 60 کاراکتر یک قانون کلی خوب است. اگر ممکن است می ‌خواهید روی کلمه کلیدی اصلی خود کار کنید، و اگر می‌ توانید آن را به روشی طبیعی و قانع ‌کننده انجام دهید، برخی اصلاح‌ کننده‌ های مرتبط را نیز در اطراف آن عبارت اضافه کنید.

 البته به خاطر داشته باشید: تگ عنوان اغلب همان چیزی است که جستجوگر در نتایج جستجوی صفحه شما می بیند. این «سرخط» در نتایج جستجوی ارگانیک است، بنابراین باید به میزان قابل کلیک کردن برچسب عنوان خود نیز توجه داشته باشید.

 توضیحات متا و قیمت سئو سایت

 در حالی که تگ عنوان به طور موثر سرفصل فهرست جستجوی شما است، توضیحات متا (یک عنصر متا HTML  دیگری که می تواند در کد سایت شما به روز شود، اما در صفحه واقعی شما دیده نمی شود) در واقع کپی آگهی اضافی سایت شما است.

 گوگل در مورد چیزی که در نتایج جستجو نمایش می ‌دهد آزاد عمل می‌ کند، بنابراین توضیحات متا شما ممکن است همیشه نشان داده نشود، اما اگر توصیف قانع‌ کننده ‌ای از صفحه خود داشته باشید که باعث شود افرادی که جستجو می‌کنند احتمالا کلیک کنند، می ‌توانید ترافیک را تا حد زیادی افزایش دهید.

 (به یاد داشته باشید: قیمت سئو سایت و نمایش در نتایج جستجو فقط اولین گام است. هنوز باید جستجوگران را وادار کنید تا به سایت شما بیایند و سپس عملی را که می خواهید انجام دهید.)

محتوای بدنه و قیمت سئو سایت

 البته محتوا ی واقعی صفحه شما بسیار مهم است. انواع مختلف صفحات در رابطه با مطالب متفاوت خواهند بود. دارایی محتوا، سنگ بنای شما است که می خواهید افراد زیادی به آن پیوند دهند، باید بسیار متفاوت از محتوا ی پشتیبانی شما باشد که می خواهید مطمئن شوید کاربرانتان سریعا آن را پیدا کرده و پاسخ دریافت می کنند.

همان طور که گفته شد، گوگل به طور فزاینده ای از انواع خاصی از محتوا حمایت می کند، و همانطور که هر یک از صفحات سایت خود را ایجاد می کنید، نکات زیر را باید در نطر بگیرید:

محتوای قوی و منحصر به فرد. هیچ عدد جادویی از نظر تعداد کلمات وجود ندارد، و اگر چند صفحه محتوا در سایت خود با تعداد انگشت شمار تا چند صد کلمه داشته باشید، از لطف گوگل خارج نخواهید شد، اما در  به‌ روز رسانی‌ های عمومی اخیر به ویژه محتوای طولانی ‌تر و منحصر به ‌فرد را دنبال می ‌کند.

محتوای قوی و قیمت سئو وب سایت

اگر تعداد زیادی (فکر کنید هزاران) صفحه بسیار کوتاه (50 تا 200 کلمه محتوا) یا تعداد زیادی محتوای تکرار ی دارید که چیزی به جز برچسب عنوان صفحه تغییر نمی کند و یک خط متن، ممکن است شما را با مشکل مواجه کند.

 به کل سایت خود نگاه کنید: آیا درصد زیادی از صفحات شما ضعیف، تکراری و کم ارزش هستند؟

اگر چنین است، سعی کنید راهی برای “قوی کردن” آن صفحات شناسایی کنید، یا تجزیه و تحلیل های خود را بررسی کنید تا ببینید چقدر ترافیک دریافت می کنند.

بالارفتن تعامل و قیمت سئو وب سایت

تعامل Google  به طور فزاینده ‌ای به معیارهای تعامل و تجربه کاربر اهمیت بیشتری می ‌دهد. می ‌توانید با اطمینان از این که محتوای شما به سؤالاتی که جستجوگران می‌ پرسند پاسخ می ‌دهد بر این موضوع تأثیر بگذارید تا احتمالا در صفحه شما بمانند و با محتوا ی شما درگیر شوند. اطمینان حاصل کنید که صفحات شما به سرعت بارگیری می شوند و عناصر طراحی (مانند تبلیغات بیش از حد بالای محتوا) که احتمالا جستجوگران را خاموش می کند و آن ها را دور می کند ندارند.

 «اشتراک ‌پذیری» هر قسمت از محتوای سایت شما صد ها بار به آن پیوند داده نمی‌ شود و به اشتراک گذاشته نمی ‌شود. اما همان طور که می ‌خواهید مراقب باشید تعداد زیادی از صفحاتی که محتوای کم دارند منتشر نکنید، می‌ خواهید قبل از انتشار صفحات جدید ی را که در سایت خود ایجاد می ‌کنید به اشتراک بگذارند و به آن‌ ها پیوند دهند.

 داشتن تعداد زیاد ی از صفحاتی که احتمالا به اشتراک گذاشته نمی ‌شوند یا به آن ها پیوند داده می ‌شود، آن صفحات را در رتبه ‌بندی خوبی در نتایج جستجو قرار نمی ‌دهد و کمکی به ایجاد یک تصویر خوب از کل سایت شما برای موتور های جستجو نمی‌ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید