انواع مختلفی از عکاسی وجود دارد که در زیر چتر عکاسی تجاری قرار می گیرند. برای عکاسی از محصول به تیم‌های بازاریابی و تبلیغات داخلی، آژانس‌های تبلیغاتی و همچنین شرکت‌های طراحی نیاز دارید. در حالت ایده آل، شما می خواهید یک عکاس تجاری را انتخاب کنید که خدمات جامعی از استعدادیابی و مکان یابی تا دستکاری دیجیتالی پس از تولید ارائه دهد. در واقع، بازاریابی بصری یکی از مهمترین جنبه های هر شرکتی است که به خوبی درک می شود. بدون تصاویر برند، چگونه مصرف کنندگان بالقوه شما می دانند که شما چه کسی هستید یا چه کار می کنید؟

عکاسی از محصول

انواع عکاسی تجاری

عکاسی تبلیغاتی و عکاسی از محصول یک هدف اصلی دارد، ترغیب مصرف کننده به خرید. از آنجایی که مصرف کنندگان غرق در تبلیغات آنلاین پر زرق و برق و تصاویر بیلبورد جذاب هستند، کمپین تبلیغاتی شما باید در میان جمعیت بسیار زیادی برجسته شود به همین دلیل است که استخدام یک عکاس تجاری کارکشته با سابقه موفق در عرصه تبلیغات بسیار مهم است. عکاسی تجاری شامل انواع زیر است:

عکاسی تبلیغاتی ،عکاسی محصول ،عکاسی از غذا ،عکاسی تجارت الکترونیک

عکاسی سبک زندگی ،عکاسی معماری ،عکاسی شرکتی ،عکاسی پرتره،

عکاسی سیاه و سفید و…

به هر حوزه ای از عکاسی تجاری که نیاز دارید، مطمئن شوید که یک عکاس معتبر با تجربه گسترده در آن نوع عکاسی را انتخاب کنید. در حالی که عناصر زیادی برای راه اندازی یک کسب و کار موفق وجود دارد، برندهایی که شروع به کار می کنند اغلب یک عنصر کلیدی را فراموش می کنندعکاسی خلاقانه و موثر.

 

رقابت و عکاسی از محصول

در حالی که مفهوم بازاریابی در طول زمان تغییر کرده است، فرصتی بیش از هر زمان دیگری برای دیدن برند شما توسط میلیون ها مشتری علاقه مند وجود دارد. با رسانه‌ های اجتماعی، وب ‌سایت‌ های آنلاین و کمپین‌های دیجیتال می ‌توانید با افراد در سراسر جهان ارتباط برقرار کرده و با آن ها ارتباط برقرار کنید. اما، چگونه مطمئن می شوید که کمپین شما در بین رقبای شما برجسته است؟

شرایط عکاسی از محصول برای هر برندی است که اقلام فیزیکی را می فروشد. بنابراین، اگر در مورد آن فکر کنید بسیاری از مارک ها، اگر نه اکثریت، در این دسته محصول قرار می گیرند. چه جوراب، کوله پشتی، عینک آفتابی، صندلی، بطری آب، قابلمه و ماهیتابه بفروشید شما صاحب یک کسب و کار مبتنی بر محصول هستید.

اینجاست که عکاسی در تبلیغات وارد می ‌شود. با استخدام و همکاری با یک عکاس حرفه‌ای، تضمین می ‌کنید که تصاویری ایجاد کنید که در هر پلتفرم بازاریابی تاثیرگذار باشد. تصاویر شما در رسانه های اجتماعی ظاهر می شوند و در صفحات وب سایت شما جذابیت ایجاد می کنند.

 

انواع عکاسی از محصول

اغلب دو نوع تصویر محصول وجود دارد که یک برند برای بازاریابی اقلام خود به آنها نیاز دارد:

عکس‌های تمیز و واضح روی پس‌زمینه سفید برای استفاده در فروشگاه آنلاین تجارت الکترونیک خود.

تصاویر سبک زندگی که محصول شما را در عمل برای ارتباط با مصرف کننده به نمایش می گذارد.

برای ایده یک عکاسی از محصول می توانید با کوله ‌پشتی ‌ها، می‌ توانید کودکانی را که به مدرسه می ‌روند یا کوهنوردی را که در حال بالا رفتن از کوه است نشان دهید. یا، با بطری های آب، می توانید ورزشکاران را در تمرین فوتبال و ورزشکاران را در حال انجام تمرینات صبحگاهی نشان دهید. برای صندلی‌ ها، خانواده ‌ای را نشان دهید که دور میز شام نشسته‌ اند یا کارمندانی که پشت میزشان سخت کار می‌کنند.

 

مصرف کننده و عکاسی از محصول

عکاسی از محصول در تبلیغات شما به مصرف کننده شما این امکان را می دهد که طراحی و جزئیات کالای شما و ویژگی های آن را ببیند. اگر برندی هستید که در فضای محصول فعالیت می کنید، باید از یک عکاس ماهر و آگاه برای ایجاد تصاویری استفاده کنید که به طور کامل آن چه را که کسب و کار شما ارائه می دهد به نمایش بگذارد و تبلیغ کند.

برای یک برند غذایی، عکاسی در تبلیغات شما تنها و موثرترین راه برای فروش محصولات شماست.

 

در واقع، آیا می توانید راه دیگری برای نمایش مواد غذایی به جز استفاده از تصاویر در نظر بگیرید؟  در بیشتر موارد، یک برند غذایی با استفاده از عکس ها به بازار عرضه می شود و نشان داده می شود.

 

غذا و عکاسی از محصول

ما عکاسی از غذا برای کنسروها، محصولات تازه، میوه‌ها، سبزیجات و حتی راهروی یخ‌ زده را می ‌بینیم. تصاویر بی‌ پایانی از دوستان در حال پختن غذا، خانواده‌ هایی که با هم غذا می ‌خورند و کودکانی که بعد از شام از دسر مورد انتظارشان لذت می‌برند، وجود دارد. اگر به آن فکر کنید، عکاسی از غذا چیزی فراتر از یک ابزار بازاریابی است.

با این کار، برندهای موجود در فضای غذا باید به خارج از قلمرو تجاری گرایی و قفسه های انباشته مواد غذایی نگاه کنند.  و بر نقش غذا در زندگی روزمره ما تمرکز کنید.

 

وب سایت ها و عکاسی از محصول

با رونق بازار تجارت الکترونیک، هرگز کسب و کار بیشتری به فروش آنلاین نرسیده است. این بدان معناست که میلیون‌ ها مصرف‌ کننده، روز به روز در جستجوی اقلامی هستند که می ‌توانند خریداری کنند.

اگر به طور انحصاری آنلاین و بدون واسطه می فروشید، در این صورت یک برند تجاری مستقیم به مصرف کننده در نظر گرفته می شوید.

 

تصاویر عکاسی از محصول برای تجارت الکترونیکی

این تصاویر باید تداوم داشته باشند، این به معنای استفاده از رنگ پس ‌زمینه، نور و تنظیمات یکسان است.

تصاویر محصول شما در حال استفاده: اگر مصرف ‌کنندگان فقط آنلاین خرید می‌ کنند، باید مورد شما را در عمل ببینند. این شامل نشان دادن یک استفاده عملی روزانه است.  و همچنین تصاویری که واقعیت را به زندگی منتقل می کنند. شکل، اندازه و هر جزئیات زیبایی شناختی دیگر.

تصاویر برند برای بیان آن چه شرکت شما در مورد آن است از این به عنوان فرصتی استفاده کنید تا از چارچوب خارج شوید و به مأموریت و صدای خود به عنوان یک تجارت فکر کنید. این ها خلاقانه ترین تصاویر در وب سایت شما خواهند بود زیرا بازتابی از هویت شما و جامعه ای هستند که امیدوارید بسازید.

اگر می‌ خواهید فروشگاه تجارت الکترونیک خود را ارتقا دهید و هر روز مشتریان جدیدی را جذب کنید، تصاویر شما باید با اولین دیدگاه آنلاین تولید شوند.

وب سیکس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید