سر فصل های آموزش سئو

سر فصل های آموزش سئو

 

بهینه سازی موتورهای جستجو به یک متخصص نیاز دارد. شرکت ‌هایی با وب‌ سایت ‌های کوچک تا متوسط ​​و یک سیستم مدیریت محتوا ی سازگار با سئو یا پلتفرم تجارت الکترونیک می‌ توانند بسیاری از کار ها را با آموزش های وب سیکس انجام دهند و تبدیل به یک متخصص شوید. در این مطلب 10 نکته مهم و سر فصل های آموزش سئو برتر برای انجام آن توسط خودتان آمده است. برای راهنمایی بیشتر با ما در ارتباط باشید و از آموزش های تخصصی ما استفاده کنید.

 

سر فصل های آموزش سئو

 کلیدواژه های تحقیق

ابتدایی ترین سر فصل های آموزش سئو تحقیق کلمات کلیدی است که دارای مزایای دوگانه است. ابتدا ، با کشف و سازماندهی عبارت‌ های جستجوی مرتبط ، کلمات و عباراتی را که مصرف ‌کنندگان برای یافتن محصولات و خدمات شما استفاده می ‌کنند، درک خواهید کرد. سپس می‌ توانید از آن کلمات کلیدی در توضیحات محصول، عناوین و پست ‌های وبلاگ استفاده کنید. همگی این کار ها رتبه ‌بندی جستجوی ارگانیک شما را بهبود می ‌بخشند.

 دانستن این که مشتریان چگونه خواسته ‌ها و نیازهای خود را جستجو می‌ کنند، رقبا را آشکار می‌ کند (که برای آن کلمات کلیدی رتبه‌بندی می‌ شوند) و ایده‌ هایی برای محصولات جدید یا بهبود یافته ایجاد می‌کند.

 شکاف کلمات کلیدی و سر فصل های آموزش سئو را شناسایی کنید

 شکاف کلمه کلیدی یک عبارت جستجویی است که دو یا چند نفر از رقبای شما برای آن رتبه بندی می کنند، اما سایت شما اینطور نیست.  با ابزارهای ممتاز که در آموزش های  سر فصل های آموزش سئو وب سیکس توضیح داده شده است می توانید کلمات کلیدی گمشده را شناسایی کنید که نشان دهنده فرصت هایی برای برند شما هستند.

 کل تجزیه و تحلیل بیش از 30 دقیقه طول نمی کشد. در نهایت با ایده های محتوای جدید، صفحات جدید برای ایجاد و پرس و جوهای اطلاعاتی پرطرفدار مواجه خواهید شد. تعداد کمی ابزار تحقیق کلمه کلیدی رایگان وجود دارد. سازماندهی کلمات کلیدی بر اساس یک هدف مشترک می تواند چالش برانگیز و یا وقت گیر باشد، اما قابل انجام است.

 

ساخت لینک های داخلی و سر فصل های آموزش سئو

 پیوند داخلی کلیدی برای مشاهده ارگانیک صفحات مهم است. گوگل وب سایت ها را با استفاده از لینک ها بررسی می کند. الگوریتم آن بر اساس تعداد پیوند های داخلی به هر صفحه، ارزش ویژه را به آن اختصاص می دهد.

 گوگل هیچ راهنمایی در مورد پیوندهای داخلی یا محل آن ها ارائه نمی دهد. اما در طول سال ‌ها، پرسنل Google  به این اولویت اشاره کرده‌اند:

 ناوبری اصلی

 درون محتوا، مانند متن پست های وبلاگ.

 پاورقی.

 بالای صفحه (بالای صفحه).

 نوار کناری.

 یک استراتژی پیوند داخلی باید شامل همه این مکان ها برای تنوع باشد. از ویجت ‌های محتوای «مرتبط»، «برترین» و «محبوب» استفاده کنید و مطمئن شوید که صفحات کلیدی شما مستقیما از پیمایش اصلی یا فقط با یک یا دو کلیک فاصله دارند.

افزایش کلیک را با سر فصل های آموزش سئو بهبود بخشید

 در حالی که تحقیقات کلمات کلیدی فرصت‌ های رتبه ‌بندی را مشخص می‌ کند، بهینه‌ سازی کلیک از طریق، ترافیک بیشتری را از موقعیت ‌های موجود ایجاد می ‌کند. استراتژی کلیک مورد علاقه من، قطعه ‌های غنی و ساختار یافته است.

هر دو در صفحات نتایج موتور های جستجو برجسته هستند. آن ها به حداقل کد نویسی با استفاده از نشانه گذاری Schema.org  یا موارد مشابه نیاز دارند. پلاگین های شخص ثالث کار را آسان تر می کنند.

بهینه سازی برچسب های عنوان

برچسب ‌های عنوان به آرامی قدرت رتبه‌ بندی ارگانیک را از دست می‌ دهند، اما هم چنان مهم هستند. قرار دادن کلمات کلیدی در عنوان، گوگل را از هدف صفحه مطلع می کند.  علاوه بر این، یک عنوان خوش ساخت احتمالا قابل مشاهده ترین بخش یک قطعه استاندارد نتایج جستجو خواهد بود. بنابراین می تواند بر تعداد کلیک ها نیز تأثیر بگذارد.

با استفاده از سر فصل های آموزش سئو محتوای مفید ایجاد کنید

 دانستن کلمه کلیدی اصلی صفحه و گنجاندن آن در عنوان (و بدنه، اگر منطقی باشد) جزء کلیدی محتوای بهینه شده است. اما مهم ترین تاکتیک ایجاد اطلاعات مفید واقعی است که خوانندگان می خواهند استفاده کنند. بهینه سازی محتوایی که هیچ کس نمی خواهد آن را بخواند یا مشاهده کند، در نهایت غیرممکن است.

 گوگل اکنون هدف جستجوگران و ارتباط  و ارزش محتوا را درک می کند. اما همه چیز با محتوای مفیدی شروع می‌شود که به مشتریان هدف شما خدمت می‌ کند و به سؤالات آن‌ ها همان طور که در عبارت ‌های جستجو آشکار می‌ شود پاسخ می ‌دهد.

یکی دیگر از سر فصل های آموزش سئو به روز رسانی محتوای قدیمی

 بیشتر محتوا به آرامی ترافیک ارگانیک را از دست می دهد. محتوا ی قدیمی ‌تر، کلیک ‌های کمتری را از نتایج ارگانیک ایجاد می‌ کند، عمدتا به دلیل تاریخ در قطعه جستجو.  علاوه بر این، گوگل در تلاش است تا محتوا ی جدید تر را به نمایش بگذارد.

 با این حال، می ‌توانید با به ‌روز رسانی محتوا با داده‌ های تازه، مراجع جدید، توضیحات معاصر و موارد دیگر، بخش زیادی از این ضرر را بازیابی کنید.

نظارت بر تجزیه و تحلیل

 Google Analytics و Search Console  برای درک عملکرد جستجوی ارگانیک حیاتی هستند. آن ها صفحاتی را با بیشترین ترافیک ارگانیک، کلمات کلیدی که این ترافیک را هدایت می کنند، و تعامل و تبدیل از ترافیک، در میان بسیاری از معیارهای دیگر، گزارش می دهند. در غیاب مشاهده گزارش های دقیق، حداقل تجزیه و تحلیل های خود را به طور من ظم برای کاهش ترافیک یا اشکالات عملکرد سایت بررسی کنید.

ایجاد سهام لینک از سر فصل های آموزش سئو

 ساخت لینک چالش برانگیز ترین کار سئو است. گوگل از بک لینک ها برای اطلاع از قابل اعتماد بودن محتوای شما استفاده می کند. به عنوان مثال: پیوند های منابع خبری معتبر باعث اعتماد می شود.  بهترین تاکتیک لینک ‌سازی دوباره از محتوا ی با کیفیتی می ‌آید که مردم می‌ خواهند به اشتراک بگذارند.

هرگز برای یک لینک پولی نپردازید، کسی را استخدام نکنید که برای پیوند ها پول پرداخت می کند، یا به صورت دستی لینک های خود را در سایت دیگری قرار ندهید. اگر بدست آوردن آن آسان باشد، پیوند احتمالا بی فایده یا بدتر است.

خودتان سر فصل های آموزش سئو را آموزش ببینید

 در نهایت، هیچ جایگزینی برای دانش وجود ندارد، سئو را از طریق آموزش های وب سیکس یاد بگیرید و با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید