سئو اینستاگرام

بر کسی پوشیده نیست که بهینه سازی موتورهای جستجو ابزار قدرتمندی برای رتبه بندی مناسب در موتورهای جستجو و هدایت ترافیک به وب سایت شما است. اما آیا می دانستید که همین اصول را می توان در حساب اینستاگرام شما اعمال کرد؟ برای کشف نحوه بهینه سازی سئو اینستاگرام خود برای دستیابی به خریداران بالقوه بیشتر این مطلب را دنبال کنید. اینستاگرام یک پلتفرم رقابتی است و اگر می‌خواهید موفق باشید، باید هر کاری که می‌توانید انجام دهید تا از دیگران متمایز شوید.

سئو اینستاگرام

اهمیت بهینه سازی در شروع

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا باید به سئو اینستاگرام اهمیت دهید. اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. این نشان دهنده یک فرصت بزرگ برای دستیابی و تعامل با بازارهای جدید است. سئوی اینستاگرام می تواند به تبلیغ حساب شما، افزایش نرخ تعامل، افزایش فروش و به دست آوردن فالوورهای جدید کمک کند.

علاوه بر این، مانند گوگل به صفحات بهینه شده با رتبه بالاتر پاداش می دهد. در واقع، به عنوان یک موتور جستجوی کوچک با توابع جستجوی داخلی خود و به تنهایی عمل می کند.  بهینه سازی حساب شما نه تنها به افزایش تعامل، بهبود امتیاز اعتماد صفحه و جذب فالوور های بیشتر به صفحه شما کمک می کند، بلکه در نهایت منجر به رتبه بالاتری نیز می شود.

 

نحوه استفاده از سئو اینستاگرام

افزودن یک استراتژی سئوی مناسب به اینستاگرام به شما کمک می کند رشد ارگانیک را به صفحه اینستاگرام خود سوق دهید.  متأسفانه، بسیاری از صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک هرگز بهینه سازی موتورهای جستجو را در اینستاگرام (یا هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگر) در نظر نمی گیرند و فرصت بزرگی را از دست می دهند.

ما اینجا هستیم تا مطمئن شویم این اتفاق برای شما نمی افتد. به همین دلیل است که وب سیکس تکنیک خود را برای افزایش دسترسی شما به اشتراک می گذاریم. آیا فقط پست کردن محتوای عالی و امید به دیدن آن کافی نیست؟

 

پاسخ منفی است.  فقط به این دلیل که شما محتوای عالی ارسال می کنید به این معنی نیست که مردم آن را خواهند دید و سئو اینستاگرام انجام می شود. در واقع، بیشتر محتوای شما احتمالا توسط کسی به جز وفادارترین فالوورهای شما دیده نمی شود.

اگر می خواهید مردم محتوای شما را ببینند، باید مطمئن شوید که برای موتورهای جستجو بهینه شده است.  اینجاست که سئوی اینستاگرام وارد می ‌شود. با بهینه ‌سازی حساب و محتوای خود برای موتورهای جستجو، می ‌توانید دید خود را بهبود ببخشید و به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

 

نمایه خود را برای سئو اینستاگرام بهینه کنید

اگر نمایه اینستاگرام برند شما برای بهترین تجربه کاربری بهینه نشده باشد، تمام ترافیک دنیا حساب شما را افزایش نخواهد داد. این مراحل ممکن است ساده به نظر برسند، اما ذکر آنها مهم است مطمئن شوید که نمایه شما عمومی است و برای یک حساب تجاری اینستاگرام ثبت نام کنید. یک نام کاربری تجاری به راحتی قابل جستجو ایجاد کنید. یک نام کاربری موثر کوتاه، خوانا و عاری از هرگونه علامت نا مربوط خواهد بود.

 

کلمات کلیدی و سئو اینستاگرام

کلمات کلیدی اصلی خود را با توجه به فروشگاه آنلاین خود انتخاب کنید و مطمئن شوید که این کلمات را در نام نمایشی خود و همچنین بیوگرافی خود وارد کرده اید. شما همچنین می توانید کلمات کلیدی را در زیرنویس قرار دهید، اما مراقب باشید که از آن ها بیش از حد استفاده نکنید. استفاده از کلمات کلیدی شانس شما را برای انتخاب توسط الگوریتم اینستاگرام و سئو اینستاگرام افزایش می دهد و به شما کمک می کند در نتایج جستجوی حساب های پیشنهادی ظاهر شوید.

کلمات کلیدی ثانویه را فراموش نکنید. کلمات کلیدی ثانویه عبارات و یا موضوعاتی هستند که از کلید واژه اصلی شما پشتیبانی می کنند. گنجاندن آن ها در بیو می تواند به شما کمک کند به مشتریان و دنبال کنندگان بالقوه ای دست پیدا کنید که لزوما به دنبال کلمه کلیدی اصلی شما نیستند اما ممکن است همچنان به تجارت شما علاقه مند باشند.

 

از هشتگ های مرتبط استفاده کنید

برای هشتگ گذاری موثربرای سئو اینستاگرام و بهینه سازی پست های خود، ارتباط و تنوع بسیار مهم است. در واقع هر یک از پست های اینستاگرام شما باید استراتژی هشتگ مخصوص به خود را داشته باشد. با هشتگ ها مانند کلمات کلیدی ثانویه رفتار کنید، اما مراقب باشید که از یک گروه هشتگ در زیر هر پست استفاده نکنید، زیرا اینستاگرام این هرزنامه را در نظر می گیرد.

به زبان ساده: از کپی و چسباندن هشتگ های مشابه در هر پست خودداری کنید. یک برند کوچک تر که دارای استراتژی هشتگ قوی است، است که از هشتگ های مختلف در سراسر پست های اینستاگرام خود استفاده می کند.

 

یک شخص واقعی باشید

از همه نکات و ترفندها که بگذریم، موتورهای جستجو دائما در تلاش هستند تا انسان تر باشند. هر چه بتوانید انسان طبیعی تری باشیدبرای سئو اینستاگرام بهتر است. برخی از بهترین نکات برای سئوی رسانه‌ های اجتماعی شامل واقعی بودن، طبیعی بودن و ظاهر شدن زیاد است.  “اجتماعی” را در رسانه های اجتماعی حفظ کنید و مهربان باشید. سریع ترین راه برای مخفی شدن یا پایین آوردن الگوریتم این است که فقط آداب معاشرت ضعیفی در این نوع پلتفرم ها داشته باشید.

مردم بیشتر احتمال دارد حسابی را دنبال کنند که احساس شخصی و قابل ربط دارد. اگر بتوانید نشان دهید که یک شخص واقعی پشت حساب شما وجود دارد، به احتمال زیاد فالوور جذب خواهید کرد

 

از تعامل با کاربر استفاده کنید

تعامل با کاربر یک راه عالی برای ایجاد روابط با فالوورهای شما و ترغیب مردم به صحبت در مورد برند شما است. اگر بتوانید از تعامل با کاربر استفاده کنید، به احتمال زیاد فالوور جذب کرده و کسب و کار خود را رشد خواهید داد و سئو اینستاگرام اتفاق می افتد.

یکی از راه های استفاده از تعامل با کاربر، اجرای هدایا است. هدایا راهی عالی برای تعامل با فالوورهایتان و ترغیب مردم به صحبت درباره برند شما است. راه دیگر برای استفاده از تعامل کاربر، ایجاد نظرسنجی است. نظرسنجی ها روشی عالی برای دریافت بازخورد از طرفداران خود و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان خود هستند. با بهره گیری از تعامل کاربر، می توانید با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید، از آن ها بازخورد بگیرید و درباره مخاطبان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید