دیجیتال مارکتینگ و سئو

دیجیتال مارکتینگ و سئو

موتورهای جستجو مکان اصلی برای تبلیغ محصولات یا خدمات کسب و کار شما هستند. داشتن دیجیتال مارکتینگ و سئو به عنوان بخش مهم کار شما برای کمک به موتورهای جستجو برای یافتن و فهرست ‌بندی وب ‌سایت شما بسیار مهم است. اگر در صفحه 70 SERP هستید، یک مشتری بالقوه احتمالاً نمی‌ تواند شرکت شما را پیدا کند و به وب‌سایت شما کلیک کند.

 

گوگل و بالا رفتن فروش

نقش دیجیتال مارکتینگ و سئو چیست؟ سئو مختص بهینه سازی موتور جستجو است.  در دنیای دیجیتال مارکتینگ، این استراتژی بازاریابی نقش مهمی در کمک به افزایش دسترسی خود به مشتریان بالقوه دارد. در حالی که، گوگل حجم کلی جستجوی خود را به اشتراک نمی گذارد، می توان گفت که این حجم زیاد است.

 

دیجیتال مارکتینگ و سئو
دیجیتال مارکتینگ و سئو

 

برخی آن را 3.5 میلیارد جستجو در روز تخمین زده‌اند و حجم جستجوها هر سال 10 درصد افزایش می‌یابد.  ما همچنین می‌دانیم که گوگل با ۹۲ درصد، در مقایسه با بینگ یا یاهو، بیشترین سهم بازار را دارد.  با دانستن همه این ها، واضح است که سئو برای ملاقات با مشتریان خود در جایی که در حال جستجو و گذراندن زمان هستند، کار بیهوده ای است.

وقتی مشتریان خدمات خاصی را به صورت آنلاین از طریق Google جستجو می ‌کنند، می‌ خواهید مطمئن شوید که شرکت شما در صفحات نتایج موتور جستجو فهرست شده است تا افراد بتوانند شما را پیدا کنند.

 

نقش دیجیتال مارکتینگ و سئودر یک شرکت چیست؟

فردی که مسئولیت تلاش‌ های سئوی شرکت شما را بر عهده دارد، استراتژی‌ های مختلف وب‌ سایت را تجزیه و تحلیل و اجرا می ‌کند تا رتبه شما را برای موضوعات یا کلمات کلیدی خاص دیجیتال مارکتینگ و سئو بهبود بخشد.

برای مثال، فردی می ‌خواهد قیمت بیمه خودرو را پیدا کند، بنابراین این را در Google تایپ می‌کند. اگر شرکت بیمه شما در صفحه اول یا دوم SERP نیست، شما را پیدا نخواهد کرد. او احتمالاً روی یکی از شرکت‌ های دارای رتبه برتر کلیک می‌ کند، گزینه‌ های آن ‌ها را مرور می ‌کند و از آن‌ ها بیمه نامه می‌ خرد.

به همین دلیل برای شرکت شما مهم است که روی سئو سرمایه گذاری کند تا مشتریان بیشتری بتوانند شما را پیدا کنند و با شما تماس بگیرند.  این به افزایش فروش برای کسب و کار شما کمک می کند، زیرا اگر نتوانند شما را پیدا کنند، نمی توانند از شما خرید کنند.

 

مزایای دیجیتال مارکتینگ و سئو چیست؟

مزایای سئو بسیار زیاد است.  از آن جایی که گوگل سایت‌ هایی را رتبه‌ بندی می‌ کند که بهترین محتوا را در اختیار کاربران قرار می ‌دهند، تاکتیک‌ ها و استراتژی ‌های زیادی که سئو را بهبود می ‌بخشد، وب ‌سایت شما را به مکان موثرتری برای کاربران تبدیل می ‌کند.

 

آگاهی از برند را ایجاد کنید

وقتی روی تلاش‌های سئو تمرکز می‌کنید، بازدیدکنندگان بیشتری را به وب ‌سایت خود جذب می‌کنید و این کار باعث شناخته شدن شما می شود و افراد بیشتری برای خرید جذب خواهند شد.

 

تجربه کاربر وب‌ سایت را بهبود می‌ بخشد

گوگل اعلام کرده است که حرفه ای بودن دیجیتال مارکتینگ و سئو به بهتر شدن وب سایت شما کمک می کند آن‌ها می‌خواهند کاربرانشان محتوای باکیفیت را کشف کنند، این نوع وب سایت ها بیشتر دیده خواهند شد.

 

بیشتر شدن فروش از طریق کلمات کلیدی

وقتی افراد شما را پیدا کردند، قبلاً آن محصول خدمت را جستجو می‌ کنند. آن ها کسانی هستند که شما را کشف می کنند که به این معنی است که شما کار کمتری برای فروش دارید. برخلاف فروش خارجی که نیاز به تماس و غیره دارد.

 

 

استفاده از موبایل و دیجیتال مارکتینگ و سئو

افرادی که با موبایل وارد سایت می شوند مهم هستند و باید بر اساس آن وب سایت شما بهینه شود. اگر تجربه استفاده از یک دستگاه تلفن همراه برای بازدیدکنندگان ضعیف باشد، احتمال کمتری وجود دارد که در وب سایت شما بمانند تا محتوای بیشتری را کشف کنند.

 

سرعت باز شدن مطالب مهم است

سرعت بارگذاری صفحه وب سایت شما به کاربران کمک می کند محتوای شما را سریعتر ببینند.  اگر صفحه به کندی بارگیری می‌شود، احتمال اینکه کاربر بدون دیدن محتوا از آن صفحه خارج شود بیشتر است.  سئو باعث می‌شود سرعت بارگذاری صفحه را در اولویت قرار دهید تا مطمئن شوید سریع‌تر است.

 

انواع روش های دیجیتال مارکتینگ و سئو

سه نوع سئو وجود دارد که باید آن ها را پیاده سازی کنید تا به وب سایت خود بهترین شانس را برای بهبود موقعیت خود در SERP بدهید. این انواع عبارتند از:

سئوی درون صفحه – این شامل تحقیق کلمات کلیدی و استفاده از کلمات کلیدی در محتوای با کیفیت بالا در صفحات وب مختلف در سایت شما است.

سئوی خارج از صفحه – به تقویت رابطه وب سایت شما با سایر وب سایت ها کمک می کند.  این به ویژه بر ایجاد بک لینک تمرکز دارد، که تعداد زیادی از وب سایت ها را به وب سایت شما پیوند می دهد.

SEO فنی – این شامل مواردی مانند سرعت سایت، نمایه سازی، خزیدن، سازگاری با تلفن همراه، معماری سایت، داده های ساخت یافته، امنیت است.

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و سئو چیست؟

ابزارهای پولی زیادی وجود دارد که می‌توانید برای انجام تحلیل سئو و اطلاع ‌رسانی به اجرای استراتژی ‌تان مانند Moz، SEMrush، Ahrefs و موارد دیگر استفاده کنید.  با این حال، ابزارهای رایگانی نیز وجود دارد که می ‌توانید از آنه ا برای کمک به استراتژی SEO­­ خود استفاده کنید:

 

کنسول جستجوی Google مجموعه ‌ای از ابزارها برای نظارت بر تعداد صفحات نمایه‌ شده، مسائل امنیتی و موارد دیگر که به شما در رتبه ‌بندی بهتر صفحات کمک می‌کند.

Google Keyword Planner برای یافتن کلمات کلیدی مورد نظر در محتوای وب سایت خود و رتبه بندی موضوعات کلیدواژه، دیجیتال مارکتینگ و سئو از این ابزار استفاده کنید.

نمی توان انکار کرد که سئو چقدر در استراتژی بازاریابی دیجیتال شما اهمیت دارد.  کمک به مشتریان بالقوه برای کشف محصول خدمات شما باعث افزایش فروش و سود می شود. کسب‌وکار شما نمی‌تواند آنلاین نباشد و می‌ تواند از یک طرح سئو قوی بهره‌مند شود.

اکنون که می دانید چرا سئو برای استراتژی بازاریابی شما حیاتی است، برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر به وب سایت خود از Google و سایر موتورهای جستجو، با وب سیکس تماس بگیرید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید