حل مشکلات سئو

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، فرآیند افزایش ترافیک بدون پرداخت یا ارگانیک به یک وب سایت با بهبود دید صفحات وب یا وب سایت در SERP ها (صفحه نتایج موتورهای جستجو) است.  برای دستیابی به رتبه برتر برای کلمات کلیدی مورد نظر خود، باید از سئو سایت استفاده کنید تا رتبه خود را افزایش دهید.

 

حل مشکلات سئو

 

در حالی که منابع آنلاین زیادی در مورد چگونگی بهبود شیوه‌های سئو یا بهترین راه‌ها برای پیاده‌سازی استراتژی‌های سئو درون صفحه و خارج از صفحه وجود دارد، اشتباهات رایج سئو را نمی‌توان نادیده گرفت.  در اینجا برخی از این اشتباهات سئو که اکثر متخصصان مرتکب می شوند و راه هایی برای رفع آنها آورده شده است.

بگذارید اکنون با بررسی برخی از رایج ترین اشتباهات سئو یا شاید مشکلات سئو و چگونگی رفع آنها شروع کنیم. اشتباهات رایج SEO 1. سرعت سایت آهسته سرعت سایت می تواند افراد را در هنگام دسترسی به محتوا در صفحه شما مانع کند. به ناچار ، سرعت آهسته سایت برای شما ترافیک سئو سخت را به همراه خواهد داشت. در صورت بارگیری صفحه بیش از حد طولانی ، با سرمایه گذاری در وقت و تلاش خود برای هدایت ترافیک از SERP ، بی نتیجه است.

حل مشکلات سئو

می توانید با مشاهده معیارهای عملکرد زیر سرعت صفحه خود را اندازه گیری کنید: زمان بارگذاری صفحه این مقدار زمانی است که وقتی مرورگر درخواست را به سرور ارسال می کند وقتی صفحه شما به طور کامل بارگیری و ارائه می شود ، می گذرد. زمان بارگذاری صفحه را می توان با استفاده از فاکتورهای زیر ارزیابی کرد: First Contentful Paint FCP یکی از معیارهای ردیابی شده در بخش عملکرد در گزارش Google Chrome Lighthouse است. این زمان (در چند ثانیه) طول می کشد تا مرورگر شما بتواند اولین قطعه محتوای DOM (Document Object Model) را پس از مرور کاربر به صفحه شما ارائه دهد. در اینجا مثالی از سری زمانی FCP آورده شده است

زمان تعاملی زمان تعاملی (TTI) متریک است که سرعت بار صفحه را ضبط می کند. به عبارت دیگر ، TTI اندازه گیری زمان لازم برای تبدیل شدن به صفحه کاملاً تعاملی است.

حل مشکلات سئو در وب سایت

رفع مشکلات ممکن است صفحه وب خود را از طریق Google PageSpeed Insights اجرا کنید تا عملکرد صفحه خود را بررسی کنید تا به شما در درک بیشتر در مورد سرعت سایت خود کمک کند. چندین عامل می توانند باعث تاخیر در زمان بارگذاری صفحه شما شوند ، از جمله: اندازه و قالب تصویر: اندازه تصویر را با کمک ابزارهای ویرایش تصویر و استفاده از قالب های تصویری مانند JPEG 2000 ، JPEG XR و WebP در 72dpi تنظیم کنید تا به کاهش پهنای باند مورد استفاده در تصاویر کمک کند.

تغییر مسیرها: اگرچه برخی از تغییر مسیرها اجتناب ناپذیر هستند ، اما رفع آنها باعث افزایش سرعت سرویس می شود. ممیزی سایت را از کلیه URL های داخلی که باعث تغییر مسیر می شوند و آنها را ترمیم کنید ، تهیه کنید. JavaScript و CSS: با استفاده از نام های کوتاه تر برای متغیرها ، JavaScript و CSS Code را فشرده کنید تا اندازه را کاهش داده و به نوبه خود زمان بارگذاری را افزایش دهید.

اشکال seo

2. بررسی های بد در Google هنگام بررسی بررسی درباره یک محصول یا یک سرویس ، می توان انتظار مثبت و منفی را داشت. با این حال ، تعداد کل بررسی ها اثبات اجتماعی برای تجارت شما را افزایش می دهد و به عوامل رتبه بندی جستجوی محلی کمک می کند. در حالی که بررسی های مثبت اعتبار وب سایت شما را بهبود می بخشد ، داشتن فقط بررسی های مثبت باعث می شود بسیار مشکوک به نظر برسد.

حل مشکلات سئو

در همین زمان ، چندین مشتری که از وب سایت شما ابراز نارضایتی می کنند حتی می توانند ترافیک را از بین ببرند. رفع مشکل شما می توانید از بررسی های منفی به عنوان راهی برای ایجاد روابط با مشتریان استفاده کنید – به شما کمک می کند مخاطبان خود را درک کنید و به نوبه خود مخاطبان جدیدی را بدست آورید. ارسال در رسانه های اجتماعی در مورد انواع موضوعاتی که با آن روبرو شده اید و اقدامات استفاده شده برای رسیدگی به آنها ، به اعتبار وب سایت شما افزوده است. همچنین ، با کمک سایت های بررسی خاص صنعت و رسانه های اجتماعی ، می توانید مردم را ترغیب کنید تا نظرات خود را در مورد خدمات خود ارسال کنند و به صراحت سؤالات آنها را تصدیق کنند تا شما را اصیل جلوه دهند.

حل مشکل seo در وب

معیوب کد تأیید صحت Google My Business با پین تأیید صحت دریافتی برای حساب Google My Business خود یک مشکل بسیار رایج است. رفع احتمالی نمایه “خصوصی” خود را به “عمومی” تغییر دهید و دوباره امتحان کنید. اگر این کار نمی کند ، یک پین جدید بخواهید. این مشکل ممکن است بعد از به روزرسانی جزئیات NAP (نام ، آدرس و شماره تلفن) ایجاد شود. برای جلوگیری از این امر ، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس شما با لیست شما سازگار است. اشتباه بعدی SEO اغلب توسط وب مسترها انجام می شود ، و صفحات خاص مکان را برای محتوای آنها هدف قرار نمی دهند.

حل مشکلات سئو

4- فقدان صفحات خاص موقعیت مکانی مطابق گزارش گوگل ، جستجوهایی که از کلمات کلیدی خاص مکان و “نزدیک من” تشکیل شده اند ، به ویژه در مورد کاربران تلفن همراه افزایش یافته است. به عنوان مثال ، بین سال 2013 تا 2017 رشد 900 درصدی در جستجوی موبایل برای “.. من” وجود داشته است. علاوه بر این ، 76 درصد افرادی که از دستگاه تلفن همراه خود برای جستجوی چیزی در این نزدیکی استفاده می کنند ، طی یک روز و در اطراف ، به مشاغل مرتبط مراجعه می کنند و 28 درصد از این جستجوها منجر به خرید می شوند.

حل مشکل seo در سایت

افزایش پایگاه مصرف کننده موبایل باعث شده است که دید محلی برای بسیاری از مشاغل بسیار مهم باشد. یک مؤلفه اساسی SEO جهانی و محلی محتوای با کیفیت بالا ، خاص مکان یا بهینه سازی محلی است. رفع مشکل ممکن است به رسمیت شناختن نام تجاری شما با حضور محلی ، رتبه بندی شما در نتایج جستجوی محلی را بسیار قابل دسترسی تر کند. رفع احتمالی این اشتباه SEO داشتن صفحات منحصر به فرد برای مکان بهینه برای کمک به بهبود رتبه شما در SERP های محلی است. هنگامی که یک مکان واحد دارید ، سیگنال های مکان پاک طبیعی هستند. اشتباه بعدی SEO داشتن محتوای تکراری در سایت شما است.

5- محتوای تکراری محتوای تکراری به محتوایی اطلاق می شود که با سایر مطالب موجود در سایت شما مشابه یا یکسان است. اگرچه گوگل برای محتوای تکراری مجازاتی را اعمال نمی کند ، اما به احتمال زیاد در رتبه بندی صفحات وب تأثیر می گذارد. از آنجا که موتورهای جستجو به ندرت نسخه مشابه دو محتوا را در SERP ها نشان می دهند ، نسخه ای را انتخاب می کند که به نظر می رسد بیشتر برای خوانندگان باشد.

حل مشکلات تکراری سئو

سئو سازی وب سایت

سئو سایت تضمینی

رفع مشکل به عنوان محتوا برای هر وب سایت پادشاه است ، داشتن محتوای منحصر به فرد که مخاطب را قادر می سازد اطلاعات دقیق در مورد محصولات یا خدمات شما را بدست آورد ، می تواند به شما کمک کند تا به عنوان یک بازیکن قابل اعتماد در بازار مستقر شوید. بنابراین به عنوان رفع این اشتباه SEO ، قبل از انتشار هرگونه محتوا در صفحه وب خود ، اطمینان حاصل کنید که در هر جایی تکرار نشده است. به عنوان مثال ، با ابزاری مانند CopyScape ، می توانید نسخه های صفحه خود را در وب جستجو کرده و محتوای تکراری را حذف کنید. اشتباه بعدی SEO رفع به موقع تصاویر شکسته نیست.

حل مشکلات سئو

تصاویر شکسته و متون جایگزین از دست رفته برچسب های جایگزین ، یا برچسب های alt ، ویژگی های HTML تصاویر هستند که به توصیف محتوا کمک می کنند. با توجه به مشکلات سئو در صفحه ، باید برچسب های alt برطرف شود. مواردی وجود دارد که مؤلفه تصویر در وب سایت شما به دلیل نام نامناسب پرونده ، مسیر نادرست پرونده یا پسوند اشتباه استفاده شده ، به خوبی ارائه نمی شود. در این موارد ، یک برچسب alt برای تصویر ، محتویات و عملکردهای آن را در صفحه شرح می دهد. همچنین با کمک به خزندگان در درک اطلاعات موجود در صفحه ، کلمه کلیدی مورد نظر را تقویت می کند. تصاویر شکسته یا برچسب های ALT از دست رفته خطاهای متداول است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید