آموزش سئو و تولید محتوا

آموزش سئو و تولید محتوا

آیا می خواهید SEO  را یاد بگیرید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ راهنمای سئوی کامل ما را برای مبتدیان بخوانید و همه چیزهایی را که برای ادامه بهینه سازی موتور جستجو نیاز دارید بیاموزید. آموزش سئو و تولید محتوا و بهینه‌ سازی موتور جستجوفرآیندی برای بهینه ‌سازی وب ‌سایت شما با هدف بهبود رتبه ‌بندی شما در نتایج جستجو و دریافت ترافیک ارگانیک (غیر پولی) بیشتر است.

آموزش سئو و تولید محتوا

 

رشد وب سایت به روش های مختلف

امروزه سئو وب سایت ها یک استراتژی بازاریابی ضروری و یک صنعت در حال رشد است. آموزش سئو و تولید محتوا و بهینه سازی موتور جستجو فقط بر نتایج جستجوی ارگانیک متمرکز است و بهینه سازی PPC  را شامل نمی شود. SEO  و PPC  موتور های جستجو هستند که افراد برای به دنبال گشتن چیزی از این موتور ها استفاده می کنند که در سئو نیز تاثیر گذار هستند.

 و شما می خواهید پاسخ آن چیزی را ارائه دهید. فرقی نمی ‌کند محصول یا خدماتی را بفروشید، وبلاگ بنویسید یا هر چیز دیگری، بهینه‌ سازی موتور جستجو برای هر صاحب وب‌ سایت ضروری است.

 به بیان ساده آموزش سئو و تولید محتوا

سه جنبه کلیدی برای سئو وجود دارد:

 موارد فنی نشان دهنده تمام جنبه های فنی است که باید پوشش دهید (اغلب به عنوان سئوی فنی یا درون صفحه نامیده می شود) بدون یک کاسه مناسب، چیزی برای نگه داشتن سوپ وجود نخواهد داشت.

 محتوای عالی سئو، نمایانگر محتوای وب سایت شما است مهم ترین بخش.

محتوای با کیفیت پایین = بدون رتبه بندی، به همین سادگی است.

به طور کلی آموزش سئو و تولید محتوا چند دسته است؟

 به محض شروع جستجو در سئو، با اصطلاحات رایجی روبرو می شوید که سعی می کنند جنبه ها یا رویکردهای مختلف آن را دسته بندی کنند، یعنی:

 سئو داخل صفحه و همچنین سئو خارج از صفحه را استفاده می کنند.

 سئو کلاه سیاه و همچنین سئو کلاه سفید را می توانید آموزش ببینید.

 اگرچه از نظر عملی اهمیت چندانی ندارند، اما خوب است معنای آن ها را بدانیم.

 سئو داخل صفحه و سئو خارج از صفحه و آموزش سئو و تولید محتوا

 اصطلاحات سئو داخلی و خارج از صفحه، فعالیت های سئو را بر اساس این که آیا آن ها را در وب سایت انجام می دهید یا خیر، دسته بندی می کند.

 سئو داخلی هر کاری است که می توانید در وب سایت انجام دهید با یادگیری آموزش سئو و تولید محتوا از بهینه سازی محتوا تا جنبه های فنی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 تحقیق کلمات کلیدی

 محتوا

  تگ عنوان

 عملکرد صفحه

 لینک سازی داخلی

 هدف این است که هم محتوای کامل ارائه دهد و در عین حال به موتورهای جستجو نشان دهد که صفحه درباره چه چیزی است.

سئوی خارج از صفحه بیشتر به دنبال دریافت بک لینک های با کیفیت است تا به موتورهای جستجو نشان دهد که وب سایت شما دارای اعتبار و ارزش است.

 لینک بیلدینگ ممکن است شامل تکنیک هایی مانند:

 وبلاگ نویسی مهمان

 ارتباط با ایمیل

 لینک بیلدینگ شکسته

 سئوی خارج از صفحه همچنین ارتباط نزدیکی با سایر حوزه‌های بازاریابی آنلاین دارد، مانند بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و برندسازی، که تأثیر غیرمستقیم بر اعتماد و اعتبار وب‌سایت شما دارد. به یاد داشته باشید که یک استراتژی سئو موفق شامل فعالیت های سئو درون صفحه و خارج از صفحه است.

 سئو کلاه سفید در مقابل سئو کلاه سیاه و آموزش سئو و تولید محتوا

 کلاه سیاه و کلاه سفید که در  فیلم های وسترن دیده ایم همواره آن ها نماینده افراد بد و خوب بودند. در سئو، از این اصطلاحات برای توصیف دو گروه از سئوکاران استفاده می‌شود. کسانی که به قوانین تعیین‌ شده در دستورالعمل‌ های وب مستر Google  پایبند هستند و آن هایی که رعایت نمی‌ کنند.

سئو کلاه سیاه مجموعه ‌ای از روش ‌های غیراخلاقی (و معمولا هرزنامه‌ای) برای بهبود رتبه‌ بندی یک وب ‌سایت است. این تکنیک ها می توانند شما را در مدت زمان کوتاهی به بالای نتایج جستجو برسانند، با این حال، موتورهای جستجو به احتمال زیاد دیر یا زود وب سایت را جریمه و ممنوع می کنند.

 از سوی دیگر، سئو کلاه سفید به تمام تکنیک های سئوی معمولی اشاره دارد که به دستورالعمل ها و قوانین پایبند هستند. این یک استراتژی بلند مدت است که در آن رتبه بندی خوب محصول جانبی بهینه سازی خوب، محتوای با کیفیت و رویکرد کاربر محور است.

موتورهای جستجو با آموزش سئو و تولید محتوا چگونه کار می کنند

شامل این مراحل اصلی است:

جستجو

 نمایه سازی

 انتخاب نتایج

 … و در نهایت، نمایش نتایج جستجو به کاربر.

جستجو

در این فرایند موتور های جستجو همه جارا جستجو می کنند آن ها از قطعات کوچکی از برنامه ها (به نام خزنده یا ربات) برای دنبال کردن تمام لینک ها و کشف صفحات جدید و همچنین به روز رسانی صفحاتی که قبلا کشف کرده اند استفاده می کنند.

 نمایه سازی

موتورهای جستجو سعی می کنند صفحات را تجزیه و تحلیل و درک کنند، آن ها را دسته بندی کرده و در فهرست ذخیره کنند. فهرست موتورهای جستجو اساسا یک کتابخانه غول‌پیکر از همه وب‌ سایت‌ های خزیده ‌شده با یک هدف واحد است.

انتخاب نتایج

 هنگامی که کاربر اینترنت یک عبارت جستجو را ارسال می‌ کند، موتور جستجو فهرست را بررسی می‌کند و بهترین نتایج را به دست می‌آورد. فهرست نتایج به عنوان SERP (صفحه نتایج موتورهای جستجو) شناخته می شود.

 الگوریتم گوگل و آموزش سئو و تولید محتوا

 الگوریتم جستجوی گوگل به عنوان یک اصطلاح کلی برای اشاره به همه الگوریتم‌ها، سیستم‌های یادگیری ماشینی و فناوری‌هایی که گوگل برای رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها استفاده می‌کند، استفاده می‌شود.

 برای ارائه بهترین نتایج، آن ها عوامل مختلفی را در نظر می گیرند، از جمله:

 معنی پرس و جو. موتور جستجو باید بفهمد کاربر دقیقا به دنبال چه چیزی است

 ارتباط صفحات. صفحه باید با عبارت جستجو مرتبط باشد

 کیفیت محتوا.

 قابلیت استفاده از صفحات.

 زمینه و تنظیمات. در آخر، مکان، تنظیمات و سابقه جستجوهای کاربر در نظر گرفته می شود.

 همانند هر سیستم پیچیده دیگری، الگوریتم گوگل باید مرتبا به روز و اصلاح شود.

برای آشنایی بیشتر با آموزش سئو و تولید محتوا با گروه وب سیکس در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید