خدمات طراحی وب سایت

این مطلب راهنمای گام به گام برای ایجاد یک وب سایت برای مبتدیان واقعی است. هیچ تجربه فنی لازم نیست امروز ، هر کسی می تواند یک وب سایت بسازد و این راهنما چگونگی آن را به شما نشان می دهد. بجز آن ممکن است فردی بخواهد به دلیل نداشتن زمان ویا عاقه کافی کار های مربوط به خدمات طراحی وب سایت را به ما بسپارد. ما در وب سیکس علاوه بر آموزش خدمات طراحی سایت شما را نیز می پذیریم. با ایجاد یک وب سایت از ابتدا به سلیقه شما و همچنین خدمات سئو می توانید از بهترین سایت ها بهره مند شوید.

 

خدمات طراحی وب سایت

 

کاری که قبل از راه اندازی باید انجام دهید

برای این که بتوانید یک وب سایت خوب و عالی با بازدهی داشته باشید بهترین روش خدمات طراحی وب سایت وب سیکس است. در اینجا سه ​​چیز وجود دارد که من به شما پیشنهاد می کنم قبل از راه اندازی وب سایت خود انجام دهید:

یک هدف برای وب سایت خود انتخاب کنید

هدف از ایجاد وب سایت می تواند موارد زیر باشد:

سرنخ ایجاد کنید

فروش محصولات

مشترکین خبرنامه را دریافت کنید

کمک های مالی بگیرید

 

 آیا خدمات طراحی وب سایت به ما در رسیدن به هدفمان کمک می کند؟

این موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید که هدف شما از ایجاد وب سایت چیست آیا باعث فروش بیشتر می شود یا باعث دیده شدن خواهد شد.

روش رایج عبارتند از:

با استفاده از سازنده وب ‌سایت مانند Wix  یا Squarespace

استفاده از CMS  مانند وردپرس

کد نویسی از ابتدا با ابزارهایی مانند جکیل یا گتسبی.

 

این روزها اگر در حال ساختن وب ‌سایت کوچک ‌تری هستید، معمولا یک سازنده وب ‌سایت را انتخاب می ‌کنند  به عنوان مثال از Squarespace  برای برای کسب‌ و کار استفاده می ‌کنم.

وقتی نیاز به ساخت چیز پیچیده‌ تری داریم  مثلا Atlist  از ابتدا کد نویسی می‌ کنم.

نام مورد نظر خودتان را برای دامنه به ثبت برسانید. این کار چیز خوبی است که زودتر آن نام برای شما قفل شود. از Namecheap  و Squarespace  برای ثبت نام دامنه خود استفاده می شود.

 

 ایجاد یک طرح (اختیاری) با خدمات طراحی وب سایت

برنامه ریزی ساختار وب سایت شما می تواند مفید باشد. آن را بیش از حد پیچیده نکنید⁠ می توانید از ابزاری مانند Gloomaps  یا XMind  برای برنامه ریزی بصری آن استفاده کنید. در اینجا یک مثال است:

برای ایجاد وب سایت و خدمات طراحی وب سایت می توانید از ما کمک بخواهید و با وب سیکس در تماس باشید.

این روزها اگر در حال ساختن وب‌ سایت کوچک‌ تری هستم، معمولا یک سازنده وب ‌سایت را انتخاب می‌ کنم  به عنوان مثال از Squarespace  برای موسیقی ‌ام یا برای کسب ‌و کار استفاده می‌ کنم.

 

 سایت ساز و خدمات طراحی وب سایت چیست؟

سازندگان وب سایت ابزارهای همه در یک ساخت وب سایت هستند. سازندگان وب سایت معمولا برای نمونه کارها، وبلاگ ها، وب سایت های تجاری کوچک، فروشگاه های آنلاین و موارد دیگر استفاده می شوند. افرادی که در این زمینه ها بسیار با تجربه هستند و به ایجاد محیط مورد نظر شما برای پیشرفت در کارتان کمک می کنند.

آشنایی به ابزار های سازنده وب سایت و برنامه نویسی موضوع مهمی است که باید در نظر بگیرید. در گذشته فقط با استفاده از کد نویسی و برنامه نویسی می توانستند یک وب سایت ایجاد کنند ولی امروزه برای کار های سریع تر نیازی به کد نویسی از ابتدا وجود ندارد و به همین دلیل افراد می توانند وب سایت خود را ایجاد کنند.

 

 بهترین سازنده وب سایت و خدمات طراحی وب سایت چیست؟

بهترین سازنده وب سایت به نیاز شما بستگی دارد وب سیکس در این زمینه به شما مشاوره خواهد داد تا راحت تر به هدف خود دست پیدا کنید.

Squarespace⁠ دارای الگوهای برجسته، ویژگی‌ های متفکرانه و طراحی بصری است.  من آن را به‌عنوان بهترین سازنده وب‌ سایت در سراسر جهان انتخاب کردم.

 Shopify ⁠ دارای رابط کاربری واضح، فروشگاه اپلیکیشن مفید و نوآوری‌ های پیشرو در صنعت است و بهترین سازنده وب ‌سایت برای تجارت الکترونیک است.

Webflow ⁠یک ابزار طراحی سفارشی عالی با یک CMS  کامل. عالی است اگر می خواهید الگو های خود را ایجاد کنید.

ابزار های دیگری نیز وجود دارند ولی در نظر داشته باشید که باید بیشتر بدانید تا در کار به مشکل برخورد نکنید.

 

سوالات متداول برای خدمات طراحی وب سایت

 

چگونه می توان یک وب سایت رایگان ایجاد کرد؟

قطعا سازندگان وب ‌سایت رایگان وجود دارند فقط توجه داشته باشید که بسیاری از آن ها تبلیغاتی را در وب‌ سایت شما درج می‌ کنند.

 

بهترین سازنده وب سایت چیست؟

من وب سیکس را برای بیشتر وب ‌سایت‌ ها توصیه می‌ کنم، اما Shopify  برای وب ‌سایت‌ های تجارت الکترونیک نیز عالی است.

 

 آیا گوگل سازنده وب سایت دارد؟

Google دارای Google Sites  است، اگرچه بسیار محدود است برای مثال فقط طرح‌ بندی وب ‌سایت وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با وب سیکس در تماس باشید.

 

 چگونه از ابتدا شروع به ساخت یک وب سایت نماییم؟

واضح است که می توانید کدنویسی کنید، اما با Wix  و Webflow  را توصیه می کنیم که از ابتدا بسازید.

 

ساخت یک وب سایت چقدر زمان بر است؟

اکثر سازندگان وب سایت DIY  دارای قالب های از پیش ساخته شده و یک ویرایشگر آسان برای استفاده هستند. بنابراین، ساخت یک وب سایت تنها یک یا دو ساعت زمان می برد ولی سئو موضوع دیگری است.

آموزش وردپرس تصویری

آموزش طراحی سایت

آیا برای ایجاد یک وب سایت به خدمات طراحی وب سایت نیاز دارم؟

قطعا بله سازندگان وب سایت روشی مناسب برای مبتدیان برای ساختن وب سایت هستند.  حتی کسی که وب ‌سایت ‌هایش را از ابتدا کد نویسی می‌ کرد امروزه بیشتر وب ‌سایت ‌هارا با سازنده‌های DIY  بدون نوشتن حتی یک خط کد می ‌سازد.

 

 آیا وردپرس رایگان است؟

بله، وردپرس رایگان است. با این حال، باید برای دامنه، هاست، تم ها و افزونه هایی که در بالای آن قرار می گیرند، را پرداخت کنید.

 

آیا باید از Squarespace  استفاده کنم یا وردپرس؟

برای اکثر سایت های معمولی، Squarespace  ساده تر و سریع تر برای استفاده است.  ما در این جا به تفصیل درباره آن بحث کرده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید